Presentació

Qualsevol societat que rep de manera inesperada un gran nombre d'immigrants necessita fer un gran esforç per a donar a conèixer les característiques socioculturals de les diferents poblacions immigrants i, al mateix temps, donar a conèixer les seves pròpies i d’aquesta manera afavorir el coneixement i el respecte a la diversitat cultural.


Amb aquest blog es vol informar dels serveis que ofereix l’Ajuntament d’Artà relacionats amb temes d'ocupació, formació i immigració.

dimarts, 11 de novembre del 2008

BAN CUINER/A AJUNTAMENT D'ARTÀ

RAFEL GILI SASTRE, BATLE DE L’AJUNTAMENT D’ARTÀ, FA A SABER Que l’Ajuntament d’Artà té previst contractar un/a cuiner/a per treballar a la Residència de Persones Majors.
El contracte serà a jornada sencera per substitució d’una baixa laboral.

REQUISITS:
• Acomplir els requisits legals per treballar a l’Administració pública.
• Certificat d’estudis primaris.
• Coneixements de llengua catalana (mínim: nivell A o equivalent).
• Carnet de manipulador/a d’aliments.

ES VALORARÀ:
• Experiència en lloc de feina igual o similar.
• Formació específica.
• Formació complementària relacionada amb les tasques a realitzar.

ENTREGA DE SOL•LICITUDS I CURRÍCULUM: • De l’11 al 21 de novembre, a les oficines de l’Ajuntament. Amb el currículum s’han d’entregar els documents que acreditin els requisits i els mèrits (experiència laboral i formació) o una còpia d’aquests, si es porten els originals, perquè el funcionari que els rep els pugui confrontar.

PROVA DE CATALÀ: - La prova de nivell de coneixements de llengua catalana (per a les persones que no puguin acreditar aquests coneixements) tendrà lloc dilluns dia 24 de novembre, a les 9 h, a la Sala d’Actes de l’Ajuntament.
- La prova de coneixements específics tendrà lloc dimarts dia 25 de novembre, a les 9.30 h, a la Residència. - L’entrevista personal es durà a terme després de la prova de coneixements específics. Per a més informació, telefonau al 971 82 95 95 o 971 83 65 61. Artà, 10 de novembre de 2008

Cercar a Wikipedia

Powered By Blogger